 |
Nowy Dwór Gdański Forum Mieszkańców Nowy Dwór Gdański, Stegna, Sztutowo, Krynica Morska, Ostaszewo
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Admin
Administracja

Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: Sob 12:13, 21 Cze 2008 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin Forum Mieszkańców Nowego Dworu Gdańskiego.
1) „Forum Mieszkańców Nowego Dworu Gdańskiego” porusza tematy dotyczące społeczności lokalnej powiatu Nowodworskiego. Porusza także inne wątki zapoczątkowane przez Użytkowników.
2) Na forum może pisać każdy kto ma coś do powiedzenia w poruszanych kwestiach. Nie wyśmiewaj więc i nie obrażaj innych użytkowników tylko dlatego, że mają inne zdanie na dany temat. Jeśli natomiast czujesz, że ktoś Cię obraża po prostu zgłoś to do Moderatora.
3) Forum nie jest miejscem na prywatne kłótnie czy osobiste docinki. Posty personalne, traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy przesyłać poprzez PW (Prywatna wiadomość).
4) Jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia, nic nie pisz. Zanim wyślesz nowy post lub temat, zastanów się, czy na pewno wniesie on coś nowego do dyskusji, tzn. czy po jego przeczytaniu użytkownicy dowiedzą się czegoś interesującego czy raczej mogłoby go w ogóle nie być, a rozwój wątku tematu i tak byłby taki sam.
5) Nie pisz postów nie na temat
6) Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wnosi i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Też tak myślę”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie.
7) Staraj się w miarę swoich możliwości formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów lub slangu tylko wtedy, gdy są one powszechnie znane.
8) Nie używaj wulgaryzmów – z wyjątkiem cytatów. Jeżeli nie możesz wytrzymać i uważasz jednak, że musisz - użyj znaczka „*”.
9) Forum to nie miejsce na reklamę, chyba że jest to związane z tematem dyskusji. Wszelkie treści o charakterze spamu, czy katalogowania stron oraz zamieszczone reklamy innych serwisów, które nie mają związku z tematem forum, są zabronione i będą natychmiast usuwane.
9a) Zabrania się publikować na Forum treści stricte komercyjnych lub promujące inne strony internetowe (np. reklam, odnośników do www).
9b) Zabrania się na łamach Forum reklamowania innych stron internetowych bez wcześniejszej zgody Administracji.
10) Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum postów związanych z pornografią, używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. oraz treści faszystowskich, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa autorskie lub prawa innych osób itp.
11) Nie pisz całych postów ani tytułów wielkimi literami. Oznacza to, że krzyczysz. Nie nadużywaj także wykrzykników lub innych znaków specjalnych. Jeśli chcesz wyróżnić jakieś słowo lub zdanie w Twoim poście, użyj grubej czcionki.
12) Staraj się nie pisać kilku postów jeden pod drugim w krótkich odstępach czasu. Zanim wyślesz wiadomośc, postaraj się sprawdzić czy wszystko dobrze napisałeś.
13) Jeśli zakładasz nowy temat, postaraj się nadać mu tytuł, który jak najlepiej odda jego treść. Dzięki temu na pewno szybciej otrzymasz odpowiedź.
14) Nie zakładaj w różnych lub w tym samym dziale forum kilku tematów dotyczących tej samej sprawy.
15) Nie wstawiaj jako swojego emblematu grafiki o zbyt dużych rozmiarach lub wadze czy z treścią, która mogłaby kogoś urazić.
15a)Staraj się nie przesadzać z rozmiarem wstawianych zdjęć. Nie wszyscy mają super szybkie łącze, także przed dodaniem ogromnego zdjęcia pomyśl, czy ty korzystając z wolnego łącza również chciałabyś/chciałbyś długo czekać na otwarcie forum i wgrania wszystkich jego elementów.
Optymalne rozmiary to 500 pikseli szerokości, i 350 pikseli wysokości.
16) Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.
17) Jeśli Moderator usunął Twój post oznacza to w jakiś sposób naruszyłeś zasady tego regulaminu. Nie zamieszczaj na forum pytań typu „Kto usunął moja wypowiedz?” albo „Dlaczego usunięto mój post?”. Jeśli masz pytanie do Moderatora użyj funkcji PW.
18) Zarejestrowałeś się – napisz post. Użytkownicy forum, nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą po jakimś czasie zostać usunięci z forum bez ostrzeżenia. Jeśli wypowiedziałeś się choć jeden jedyny raz, nikt nigdy nie usunie twojego konta.
19) Administratorzy forum nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność.
20) Administratorzy, Moderatorzy nie mają obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
21) Administratorzy serwisu zastrzegają sobie prawo usunięcia lub zablokowania Użytkowników oraz adresów IP z których zostały napisane wiadomości łamiące niniejszy regulamin, w rażący sposób łamiących zasady netykiety lub dobrych obyczajów oraz permanentnie niestosujących się do poleceń Administratorów bądź Moderatorów. Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do usuwania postów bez podawania przyczyn.
22) Pytania i uwagi dotyczące forum należy kierować na skrzynkę PW Administratorów lub na adres email [link widoczny dla zalogowanych]
23) Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Administracja forum zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Pią 11:10, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|